Veebipoe ecobeauty.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ ECOFRIENDLY (registrikood 14537123), asukohaga Katusepapi 4, 11412 Tallinn.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad kaupade ostmisel Veebipoest.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on toodud toote juures. Hinnale lisandub kauba kohaletoimetamise tasu.

Müüjal on õigus igal ajal muuta Veebipoes kuvatavaid hindu.

Kauba kohaletoimetamise tasu suurus sõltub ostja asukohast ja kohaletoimetamise viisist. Tarnekulu kuvatakse tellimuse vormistamisel.

Tooteinfo on esitatud Veebipoes vahetult toote juures.

Maksmine ja valuuta

Veebipoes saab maksta turvalise maksekeskuse kaudu kõigi Eesti pangakaartidega ja internetipangakontodega (Swedbank, SEB, Coop, LHV, Luminor). Arveldusvaluuta on euro. Veebipoes kuvatud hinnad sisaldavad käibemaksu.

Meie ettevõte on isikuandmete töötlemise vastutav töötleja. Makse teostamiseks vajalikud isikuandmed edastatakse makseteenuse pakkujale Paysera.

Tellimuse vormistamine

  1. Valige soovitud tooted ja lisage need ostukorvi.
  2. Tellimuse vormistamiseks minge veebipoe ostukorvi.
  3. Täitke isikuandmete väljad ning valige sobiv makse- ja tarneviis.
  4. Kinnitage tellimus ja suunduge maksma.

Leping jõustub alates hetkest, mil tasumisele kuuluv summa laekub Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud toodet ei ole võimalik tarnida, kuna see puudub laost või mõnel muul põhjusel, teavitatakse ostjat sellest esimesel võimalusel. Tasutud summa (sh tarnekulud) tagastatakse viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates teavituse saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kauba kohaletoimetamine toimub järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome.

Kauba kohaletoimetamise kulud katab ostja, vastav hinnainfo kuvatakse tarneviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad ostja määratud sihtkohta tavaliselt 3–7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Erandjuhtudel on Veebipoel õigus toimetada kaup kohale kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Õigus tagastusele

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus Veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [sõltuvalt kauba kategooriast võib ostjal puududa taganemisõigus – sellisel juhul tuleb koostada vastavate kaupade ja teenuste loetelu, mis peavad vastama ka võlaõigusseaduse § 53 lõike 4 tingimusele].

Taganemisõigus ei kehti, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui selleks, et tutvuda kauba olemuse, omaduste ja toimimisega viisil, nagu see on lubatud tavapärases poes.

Kui kaupa on kasutatud muul eesmärgil kui selleks, et tutvuda selle olemuse, omaduste ja toimimisega, või kui kaubal esineb kasutus- või kulumismärke, on Veebipoel õigus tagastatavat summat vähendada vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada taganemisavaldus, mille blanketi leiate siit:  taganemisavaldus, ja saata see e-posti aadressile ecobeauty.ee@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb selles, et tagastatav ese ei vasta tellitule (nt vale toode või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse esitamist või esitama selle aja jooksul tõendi kauba üleandmise kohta tarneettevõttele.

Tagastatud kauba kättesaamisel hüvitab Veebipood kõik lepinguga seotud kulud viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

Veebipood võib keelduda maksete tagastamisest seni, kuni lepingueseme on tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendi kauba tagasisaatmise kohta – olenevalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on selgelt valinud tavapärasest odavamast standardtarneviisist erineva tarneviisi, ei ole Veebipood kohustatud hüvitama tarnekulu osa, mis ületab standardtarne maksumuse.

Veebipoel on õigus müügileping tühistada ja nõuda kauba tagastamist ostjalt, kui Veebipoes on ekslikult märgitud toote turuhinnast oluliselt madalam hind.

Defektiga kaubad

Veebipood vastutab lepingu tingimuste kohaselt ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis eksisteeris juba kauba üleandmise hetkel või ilmnes kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Esimese kuue kuu jooksul pärast kauba üleandmist eeldatakse, et puudus oli olemas juba kauba üleandmise ajal. Selle eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Puuduse ilmnemisel peab ostja teavitama Veebipoodi hiljemalt kahe kuu jooksul, saates e-kirja aadressile ecobeauty.ee@gmail.com või helistades numbril +372 59118144.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud tootel esineb puudus, mille eest vastutab Veebipood, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga seotud kulud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otsemüük ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt esitatud isikuandmeid (sealhulgas nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ja kauba saatmiseks ostjale. Veebipood edastab isikuandmed transpordiettevõttele kauba kohaletoimetamiseks.

Meie ettevõte on isikuandmete töötlemise vastutav töötleja. Makse teostamiseks vajalikud isikuandmed edastatakse makseteenuse pakkujale Paysera.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju või reklaampakkumisi e-posti teel ainult juhul, kui ostja on selleks andnud selgesõnalise nõusoleku, sisestades oma e-posti aadressi veebilehel ja kinnitades soovi saada otseturunduspakkumisi.

Ostjal on igal ajal võimalik reklaampakkumistest ja uudiskirjadest loobuda, andes sellest teada e-posti teel või järgides reklaamkirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe vastu pretensioone, tuleb neist teatada e-posti aadressil ecobeauty.ee@gmail.com või helistades telefonil +372 59118144.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, võib ostja pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetluse tingimustega saab tutvuda ja avalduse esitada  siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevusse kuulub lepingust tulenevate vaidluste lahendamine, mis on sõlmitud ostja ja Veebipoe vahel. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda EL-i veebipõhise vaidluste lahendamise platvormi poole.

Meie tarnepartnerid

SmartPOST Itella, Omniva, Dpd.

RU